Sistaaaaaaaah

1kommentarer

Here comes a post in Swedish now but I really wanted to do this Quiz :D have nothing to do ;p
 
 
 
Sisterlove
 
HON
Vad heter hon?- Hannah Signe Hilevi Lubell (eller hur man nu stavar hennes mellannamn)
Vad var det sista hon sa till dig?- På skype.. hej då I guess :s
Vad brukar hon säga när hon kommer hem?- HEEEEEEEEEEEEEEEJ, eller typ I'm back
Vem umgås hon mest med?- Mannen i sitt liv ;) Nora
Har hon någonsin haft en pojkvän?- ne, oskuld
Har hon en speciell lukt?- Har inte alla det? :s
Kan du hennes mobilnummer?- Nee, hon har det svåraste i familjen. är det 0703.. eller 0730? 
Vad är typiskt henne?- Hon är lite knasig
Är hon din lillasyster?- I wish
Är hon din tvilling?- VA BÄST OM VI VA TVILLINGAR, men ne
Är hon din storasyter?- Yeees
 
NI
Hur många år skiljer det mellan er?- ungefär 3? 
Har ni samma föräldrar?- dom bästa :)
Brukar ni göra saker tillsammans?- När hon bodde hemma, ja
Kan ni prata om allt?- Öppnar mig inte för många, men jag skulle nog kunna berätta allt för henne. Vet att hon inte skulle säga till nån
Kan ni skratta åt allt?- Jaa, fy. Vår humor
Bor ni i samma hushåll?- Niiix
Umgås ni med samma människor?- Njeee, men har inget emot när hon är med mig och mina kompisar
Är ni ofta sams?- Jaa, vi bråkar väl aldrig men jag kan bli rätt dryg ibland hehe. PMS
Tycker du att ni har en bra relation?- yees, det tycker jag väl :)
Tror du hon tycker det?- Hoppas jag :s
Samma skola?- Hon är ju vuxen och arbetar serru
Samma musik?- Jaa, vi tycker om det mesta :)
 
DU
Vad var det sista du sa till henne?- Byeeee
Tjaffsade sist?- Don't remember
Uppskattar du henne?- Jaa, det gör jag <3
Litar du på henne?- hon kommer alltid finnas där
När träffade du henne sist?- 3 Augusti, 2012
Brukar du sno grejer av henne?- nee, finns inget att sno ;)
Är det du som startar era fighter?- I guess... 
Ställer du upp för henne om hon behöver?- I vått och torrt
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit?- Jaaaaaaaaaa??
Till sist, älskar du henne?- Soo much, hon är en syster värd guld
 

 

1 kommentarer

Sister

26 Feb 2013 18:25

AAAAAAAAWWWwww!! Du är ju för söt... SAKNAR DIG MASSA MYCKET NU JU!!! <3<3<3<3<3<3<3<33<3<<33<3<3<3<3<3

Massa Love på dig sis!!

Svar: Love you!! haha de var lite roligt :D <3
Mois

Kommentera

Publiceras ej